Пәні: қазақ тілі |
Сыныбы 4 |
Мерзімі 25.02.2017 ж. | |||
Тақырыбы: Менің Отаным – Қазақстан |
| ||||
Мақсаты |
Оқушынылардың білімін тиянақтау,ой-өрісін дамыту,сыни ойлауға баулу,білімдерін одан әрі кеңейту басқа жаңа сөздермен сөздік қорларын молайту. | ||||
Күтілетін нәтиже |
Жаңа сабақ туралы толық мәлімет алады, танысады,жаңа сөздермен танысып,сөздік қорын молайтады. | ||||
Кіріктірілген модульдер |
СТО,АКТ,блум,жас ерекшеліктері. | ||||
Ресурстар,көрнекіліктер |
Суреттер,стикерлер,оқулық | ||||
Кезең |
Ресурстар |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет.
| |||
Кіріспе бөлім
|
Жағымды ахуал қалыптастыру
|
Сәлемдесу. Қуан, шаттан, алақай, Қуанатын күн келді. Күліп шықты күн бүгін, Қайырлы таң, қайырлы күн. | |||
Негізгі бөлім
|
Үй тапсырмасын тексеру.
.
Таныстырылым.
Блум таксономиясы
АКТ-мен жұмыс
Оқулықпен жұмыс
|
Семантикалық картадағы жалғау түрлерін анықтайды. Мысалы: Отаным-т,ж. Елге-Б.С. т.б. * Өлеңді оқып. Талқылау Отан-атам, Отан-әкем. Осы сөзім қате ме екен?! Қате болса, неге біздер Дейміз оны: Атамекен.
- Өлең не туралы? - Біздің мемлекетіміз қалай аталады? - ҚР мемлееттік тілі? - Астанасы? - Президенті?
Оқушылар оқиды, сөздік дәптерлеріне жазады. тәуелсіз – независимый мағына - значение өйткені - так как қабылданды - был принят суретші - художник 1-тапсырма. u Мәтінді мәнерлеп оқу. u Мәтінді аудару. u Мазмұнын түсіну. (Жеке жұмыс). 2-тапсырма. Мәтінне жалғаулары бар сөздерді теріп жазып, жалғау түрлерін анықтау. (Жұптық жұмыс). 3-тапсырма. Көп ... орнына тиісті сөздерді қойып, жаз. Қазақстан- көп ұлтты ..... Онда жүз отыздан астам ұлттар ..... өмір сүреді. Қазақстан жері ....... бай. Қазақстан жерінде көмір, ...,алтын,... ,мыс .... Қазақстанның астанасы .... .. қаласы. Республикамыздың Президенті ...... . Керекті сөздер : мемлекет, Астана, тату-тәтті,өте, темір, мұнай , Н.Ә.Назарбаев, бар, астық, дамыған.
| |||
Қорытынды бөлім
|
Үй тапсырмасы. Рефлексия. Бағалау. |
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады. Сабақтың сәтті сәтсіз тұстары туралы өз ойларын стикер арқылы жеткізу.
| |||